diumenge, 5 d’octubre del 2014

Primers "pinitos" amb l'scrap!!!

Síiiiiiiiii, ja m'he enganxat a l'scrapbooking!!!!!! Crec que era la manualitat que em faltava, jajajaja ;) Molts us preguntareu: i això què és???!!! Doncs la paraula scrap vol dir retall, i book és llibre en anglès, així que fent una traducció aproximada podríem dir que es tracta d'un llibre de retalls. Això vol dir elaborar el teu propi diari, quadern, llibre, àlbum de fotos... decorant-lo amb tota mena de retalls, papers, enganxines, tintes, i tot el que se'ns acudeixi :) Encara que s'hagi posat molt de moda últimament, és una tècnica que prové dels EEUU i que es porta fent segles enrere. De fet molts de nosaltres n'hem fet al llarg de les nostres vides sense ser-ne conscients!!: quí no ha "tunejat" el seu diari o la llibreta de l'escola, o quí no ha fet un àlbum Hofmann (que és el mateix però de manera digital)??

Doncs després d'aquesta petita introducció, passo a mostrar-vos el primer que he fet utilitzant aquesta mateixa tècnica: com que ja fa temps que volia fer un àlbum del meu marit i jo em vaig apuntar a un taller de LO (Lay Out: vé a ser una pàgina d'un àlbum de tamany 30x30 cm), i així mentre aprenia començava a fer el meu àlbum! Aquesta primera pàgina està encara en construcció, m'haureu de disculpar, jejeje..
Però el passat 30 d'agost, a la Fira d'Scrap que es va fer a Sant Feliu de Guíxols, vaig fer un altre taller, també per fer una pàgina o LO però aquesta vegada usant tècniques diferents. La temàtica d'aquesta pàgina és sobre l'estiu (el títol és "L'estiu és nostre"), així que vaig agafar tres fotos d'aquest estiu i vam fer un "collage" la mar de xulo!!!! La nostra professora, la Raquel Reyes, ens va guiar en tot moment i, per fer els diferents quadrets de què es composa la pàgina vam utilitzar tintes, sprays, i..... agafeu-vos fort: espuma d'afaitar!!!!!! jejejeje.. Sí, sí, i el resultat és preciós!!!! Una mica d'espuma, unes tintes en spray i voilà!!! Quants colors!!!! També hi vam afegir cosetes per decorar o acabar de donar un toc màgic a la composició: lletres, botons, un llacet, un ocellet, etc. Què us sembla el resultat???

Aquí veieu a la profe ensenyant-nos la tècnica de l'espuma d'afaitar, jijiji

Mireu què xuli!!!

La meva pàgina enllestida






I aquí al finalitzar el taller!! La noia de l'esquerra és la Raquel, i la del centre la Sonia, una amiga scrapera com jo! :) No ens va donar temps d'acabar el treball allà, era un taller "express", jeje (bé, només hi faltaven les fotos i les decoracions).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada