dimecres, 14 de gener del 2015

L'Era de Belltall

Bona tardaaa!!!! Seguint amb els regalets que he anat fent per aquestes festes nadalenques, avui us en presento un de mooolt especial :) Es tracta d'un paisatge pintat amb aquarel·la, però no és un paisatge qualsevol, alerta!!! És l'era on els meus avis, i ara el meu oncle, hi han cultivat sempre els alls (el famós all de Belltall!!!), les patates -"trumfos" a la Conca de Barberà-, les verdures, etc; mmmmm, productes de la terra, boníiissims!!! ;)
El mes de juny de l'any passat vaig fer una fotografia al tros amb el meu mòbil, i aquesta foto m'ha servit per pintar l'era amb aquarel·les. Vaig pensar que seria un regal molt bonic per al meu pare, que s'estima tant aquestes terres belltallenques, i aquí el teniu!! S'hi poden veure les dues casetes on el meu oncle hi guarda els estris per al conreu i també el pou (recordo que aquest pou em feia molta por quan era petita, jejeje, tot i que estava tapat i no podia passar res, és clar), així com la terra on els meus tiets aquell dia estaven escugolant els alls (treure'n la tija).
El quadre l'he titulat "L'Era de Belltall". Li vaig donar una tonalitat més primaveral amb els colors, amb predomini del groc i el verd. Quan la vaig tenir acabada la vaig posar en un marc de color clar que encara ressalta més els seus colors, m'encanta!! I al meu pare també li ha agradat molt!!!
Per cert!!! Com a anècdota comentar-vos que el vaig portar a classe d'aquarel·la i el professor em va posar molt bona nota!!!! Jejejeje :)

El quadre acabat de pintar



Detall on s'hi veu el pou i l'olivera


Detall de les casetes

El quadre ja enmarcat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada