dissabte, 31 de gener del 2015

"N" de Neus :)

Bona tarda!!! Avui porto més regalets de Nadal!! I ara és el torn d'un obsequi que vaig fer a la meva marona, es tracta d'una lletra de fusta decorada a l'estil scrap!!! 
És molt senzilla de fer i el resultat és molt xulo, la veritat és que queda espectacular un cop decorada!!! Ara s'ha posat molt de moda en l'scrap això de decorar la teva inicial, i ho pots fer de mil i una maneres. Jo vaig comprar l'inicial de la meva mare (que es diu Neus), i simplement vaig pintar els laterals de la lletra amb pintura acrílica i, un cop sec, vaig escollir un paper estampat molt bonic per folrar-la per la banda del davant i la del darrere, vaig marcar la mateixa lletra al paper i en vaig retallar la forma; per envellir una mica el paper hi vaig passar tinta distress per tot el voltant, i tot seguit el vaig enganxar. Llavors va arribar el moment d'afegir-hi alguns detallets personals, en aquest cas, al voltant d'una de les potes de la N, hi vaig posar una punta blanca a ganxet que va fer la meva mare fa molts anys i que encara conservo, decorada amb una mica de cordill i un botonet. I a l'altra banda de la lletra un detall que m'encanta: una foto en blanc i negre de la meva mare quan era jove dins d'un marc de metall petitó en forma de cor; a més a més hi vaig afegir una cadeneta, de manera que sembla un penjoll!!! La vaig enganxar per la part de dalt per a què pengés, i ja està!!! Va quedar una lletra scrapejada a l'estil vintage super xula!!!! Què us sembla? A la meva mare li va agradar molt!!!! I la podeu posar en qualsevol moble o estanteria per a què llueixi, o també podeu penjar-la!!! :)


Detall del penjoll

Detall de la punta a ganxet i el botó amb el cordill


Part del darrere




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada